Πολιτική Ακύρωσης ή Επιστροφής Προϊόντων

Τα εμπορεύματα παραδίδονται πάντοτε με τη συσκευάσια του ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ.

Σε περίπτωση παράδοσης μη συσκευασμένου προϊόντος πρέπει ο αγοραστής ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ την παραλαβή.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ;

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελλίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση», “-“.
  • Εάν τυχόν έχετε περάσει στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας, αλλά αλλάξατε γνώμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
  • H επιστροφή χρήματων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.

Πώς μπορώ να επιστρέψω προϊόντα;

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράζετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα  εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη παράδοσή τους με έξοδα του πελάτη (ή με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη).

Για να εξασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποστείλετε εντός της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@karavasilis.com.gr ή με συστημένη επιστολή στη διεύθυνση: Μ. Ζαχαρίου 19 (Φρούριο), 82100 Χίος

Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Τηλ: 22710-29293

Προσοχή! 

  • Τα προϊόντα θα πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.
  • Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να μην είναι φθαρμένη, κατεστραμμένη, λερωμένη ή αλλοιωμένη καθ’οιονδήποτε τρόπο, ή να βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του!
  • Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.
  • Το ποσό αγοράς θα επιστρέφεται κατόπιν ελέγχου της κατάστασης του προϊόντος, της συσκευασίας και του περιεχομένου της.
  • H επιστροφή χρήματων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.
  • Εάν έχετε χρησιμοποιήσει το προϊόν πέρα από τον τρόπο που περιγράφεται ανωτέρω, ενδέχεται να υπάρξει μείωση στο ποσό επιστροφής ή να μην μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή. 
  • Επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή.
  • Εάν επιλέξετε δική σας μεταφορική εταιρεία αναλαμβάνετε τον κίνδυνο της μεταφοράς μέχρι να παραλάβουμε το προϊόν.
  • Να μην έχει τεθεί σε λειτουργία η συσκευή.
  • Η επιστροφή γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.